“In Brabant en Limburg zijn we al bekend met het fenomeen ‘Brand-slang’, maar de ideale ‘Heineken-slang’, daar weet De Partij altijd weer een uitstekend passende route voor te bedenken!”
Mevrouw C.A.M.P Scholman, HR Manager Supply Chain & Business
Voor diverse afdelingen in het land hebben wij in de loop der jaren opdrachten mogen uitvoeren op het gebied van communicatieve trainingen en workshops in combinatie met een hoog fungehalte. In dit voorbeeld beperken we ons even tot twee afdelingen die een bijzondere uitwisseling houden. Wij zeggen heerlijk, helder en altijd van De Partij.
Onze opdracht
Voor afdelingen in ‘s-Hertogenbosch en Zoeterwoude hebben wij diverse programma’s in uitvoering gehad. Een enkele keer komen zij samen zodat een rondje Brabant mocht eindigen in het schitterende vestingstadje Heusden. De communicatieve training die we daar hebben ingercht voor de medewerkers werd verzorgd door onze communicatiespecialist en cartoonist Maarten Wolterink.
In de return hebben wij een teambuildingprogramma op maat ingericht waarbij we een rondje Kaag op de step hebben georganiseerd. Vanaf het terrein in Zoeterwoude hebben we het informatieve ochtendprogramma in de middag voortgezet bij Dekker Warmond. De feestelijke afronding van het programma heeft plaatsgevonden bij partycentrum La France te Oegstgeest. De locaties werden steppend met elkaar verbonden, het uithoudingsvermogen van de gemiddelde werknemer bij Heineken mag als bijzonder worden ervaren want ongetraind 15 kilometer steppen op ’n dag daar kun je niet bij iedere groep mee aankomen.
Een bijzonder element dat altijd weer een uitdaging vormt is de keuze van de locaties waar men gebruik van wenst te maken. Uitsluitend die horecagelegenheden waar ze Heineken, Amstel of Brand schenken mogen worden aangedaan. Dat klinkt logisch maar is altijd weer een uitdaging om de logistieke inrichting op elkaar afgestemd te krijgen. Zo zie je maar weer waar een groot netwerk goed voor is.